Galenpanna!

I morse älskade jag inte min man. Jag ska förklara så ni förstår att han inte förtjänade min kärlek heller.

8.30
Martin kliver ur sängen och ut i badrummet.

8.32
Martin börjar städa hotellrummet, slammrar med flaskor, möblerar om (vi hade förfest hos oss).

8.33
Hustrun (jag då) i sängen väser;
- Vad gör du?! Gå och lägg dig, genast!

Då drog det igång på allvar.

- Nej, jag är hungrig, det är dax att gå och äta frukost gumman!

- Vi är på hotell, vi är barnlediga, klockan är bara halv nio, gå och lägg dig *svordom*!

Då drar han undan gardinerna med en högt "svisch", ställer upp fönstret på vid galvel, lämnar rummet och ställer sig själv i duschen.
Just då var det tur för Martin att jag i kyrkan lovat att stå vid hans sida även i nöd-tider.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0