Lite pinsamt

Men helt sant.

Det var lite skönt att gå till jobbet idag. Och att jobba imorgon.

Detta betyder välbehövlig vila från alkohol. Även om det inte varit mycket så har det varit något litet, minst en glögg, vareviga dag.

Måste ju vila upp systemet lite innan nyårsnatten. Eller det kanske är fel taktik? Kanske gäller det att "träna sig iform" där med?

Äh, jag klarar nog tolvslaget iaf.

Hur som helst, känns skönt med ett par riktiga vardagar. Matlåda, arbetskamrater, dagishämtning. Fast det kanske jag bara tycker för att jag vet att jag sen är ledig i drygt en vecka? WIIII!

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh en veckas ledighet lät inte fel.. Måste nog se till att lägga ett bättre schema nästa period om de går med tanke på procentökningen...

Ses kanske i veckan på jobbet, såg din lockiga nacke idag iaf =)

2010-12-27 @ 22:15:28
URL: http://mylifemymove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0