Skit-dag

Försov mig imorse. Händer en gång vart tredje år, alltid lika frustrerande och irriterande.

Haft en genomdålig dag på jobbet, känts som om jag stått i lim. Trasiga infarter, saknade tabletter, trasiga tår, problem med utförsel av nödvändig art, sen rond. Blev aldrig klar. Ingen patient var direkt dålig men det var hela tiden nåt som jag behövdes för.
Till slut knöt jag ihop påsen och lämnade över den till min efterföljande kollega....

OCH GICK PÅ JULLEDIGHET! YES! Där satt den, så dagen slutar utomordentligt bra

Kommentarer
Postat av: K

Garanterar att infarterna fungerade u.a. i natt. :( Vad gäller tabletterna delade Mr R vagnen vid kvart i tio eller nåt. Usch, nu får jag dåligt samvete. Hoppas det var ok iallafall, kan trösta dig med att natten var rätt okul den med. KRAM och GOD JUL!!! (fast vi hörs väl) <3 <3 <3

2010-12-21 @ 17:00:43
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Maria

K: Hade mina tvivel att du skulle ligga bakom faktiskt. Infarter pajar ögonblickligen och Mr R förmåga att dela piller är väl känt sen förr....

2010-12-21 @ 19:23:19
Postat av: Noahanneli

You will be hearing from me soon. Thanks

2011-10-06 @ 08:32:00
URL: http://noahanneli.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0