Natt

Lång dags färd mot natt.

Natten är ju här och just nu tror jag inte att den kommer ta slut. Jobbar man med människor så kan allt hända, i det här fallet blev det dubbelpass. (Kväll/natt)

Spelade inte mig så stor roll, skulle ju ändå ha sovit här, nu kan jag åka hem och sova imorgonbitti och samtidigt få en peng extra för min otroliga flexibilitet *flin*

Är nog mer snål tror jag. Eller smart. Är ju jättebra att tjäna pengar när man ligger hemma och sover, eller hur? Önskar att det kunde vara så allltid, men det gäller bara dubbelpass på helg. Och det händer i sanning inte ofta!

Tur det för seg i hjärnan på väg hem kommer jag att vara, men det gör inget. Får en fin belöning i mars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0