Planering

Hade svårt att somna om efter hästarna i morse. Jag blir ju ganska vaken av att:

* Sätta på en overall och värsta vinterskorna
* Vistas i minusgrader ca 15 minuter
* Tända pannan när jag väl kommit in.

Tog vara på tiden. Blundade ju för att försöka somna och målade upp bilder av trädgården. En lite annurlunda mot vad jag har.
Byggde upp plank, planterade klätterrosor, ett träd fick plats och lite stenplattor förstås. Minns att jag någonstans i tanken: - Måste få Martin att inse hur bra det kommer bli, somnade.

Gissa vad?

Då kom Lovis! Pigg som en lärka om våren. Vad går hon på?

Kommentarer
Postat av: Madelene

Åh, kan du inte skicka över lite energi från lillfröken, jag är så sjukt morrontrött så du vet inte...hur ska det gå med en liten i huset???

2010-02-06 @ 16:17:31
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0