Pluspoäng

Köpte pizza med mig hem (lunchpaket, blev mycket billigare än vanligt!) så vi påbörjade fredagsmyset redan klockan två!
Varför måste man vänta tills det blir mörkt?

Har även köpt med favoritkexen och favoritosten hem så just nu står jag på ungarnas topplista. Vi får väl se hur länge det varar men kanske hela kvällen om jag har tur! (Det är ju då kex och ost ska fram).

En hel del annat gott finns oxå, Polly, chips, dipp, Riesenkola... Mmmmm.

Vi tjejer vet hur man roar sig, helt klart.

När jag klev in med pizzakartongerna förut, utan förvarning, mitt på dagen, hade tjejrna precis kommit hem från skolan.
- Pizza? Nu?, undrade de.
- Japp, pappa är ju inte hemma!, svarade jag och de garvade gott.

Det är en vedertagen tradition att vi frossar i allt när han är borta. Och jag vet att han inte misstycker, han får ju både hotell och restaurang.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0