Bara bra saker....!

Inte en enda kruka köpte jag!

Men nya överdrag till stolarna i hallen. De är klädda och jag har nu sett tecken på att de får utstå en del i lortväg så vita i linne som tål hög tvättemperatur är införskaffade.




Och nya gardiner till köket samt en lampa med skärm i samma stil. Kommer bli fint. Har inte lust att putsa fönster bara. Lite kyligt.



Sötaste lampan! *Nöjd*

Fick även med mig en liten överraskning till Linn. Den var på rea och billig men jag tror Linn kommer bli glad! Den är av det slaget att det inte kommer väcka någon avund hos någon av systrarna heller, vissa saker är gjorda till en person, så är det.

Lovis och Martin är i Arvika och spelar match utan Linn, vilket var bra för nu har jag hunnit klippa bort och kasta alla prislappar så kan vi vara nöjda och glada allihop hela kvällen.

Men nu får de gärna komma, jag svälter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0