Förlåt..!

Lovis grejade i badrummet - själv. Jag hade ett öra åt det hållet medan Martin och jag försökte avnjuta en stilla kaffekopp efter maten.
Hörde små klick-ljud och undrade vad hon gjorde.

- Inget...!

Så total tystnad en stund sen kom det:

-Förlåt!, och så hördes snabba steg i tappan.

Inget högt ljud hade hörts innan så jag trodde mer på uthällda nagellack, tömda hudlotioner eller utklämda tandkrämstuber, än sprucken toastol, krossad duschvägg eller badrumsskåp.

-Jag klippte själv, bekände hon sen, sittandes i trappan sin ena hand.

Mmm, ibland straffas syndaren direkt, har jag hört. Hon har nu klippt lite för mycket av sin pekfingernagel. Ont, säkert men något kanske hon lärde sig.

Kommentarer
Postat av: K

Hihi, hon är skön Lovis. :D Måste berätta om en kul grej hon sade på kalaset, påminn mig. Skall btw bli stenkul att gå på show/föreställning - wihiiiiiiiiii!!!!!!!!!! Är det fortfarande bara du o jag o Anna som skrivit upp sig??? KRÄM.

2010-01-25 @ 21:01:38
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0