Kvällen

Mätt och mycket belåten.

Har haft en underbar arbetsdag, först ett varv runt till de få patienterna, och ett visst överskott av energi gjorde att jag och rondande doktor hade morgongymnastik i korridoren.
Vi blir så knäppa när vi inte har så mycket att göra.

Efter jobbet spädde jag på energin med en sockerchock på ett treårskalas. Lätt illamående när jag satte mig i bilen men det var det värt - det är gott med tårta.
(Lovis lämnade presenten, har inte hört att det var något intermesso heller).

Sen hem och i grytorna (jo, jag hämtade skidor åt brorsonen på väg hem också, dont worry!) och fixade nacos till massor av barn. Fritids Nergåden still going strong.

Ja, det blir snart en volta ner i soffan med godis, chips och Robinson. Saft i glaset, ska upp tidigt imorgon igen. Brutalt för en kropp som haft sovmorgon hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0