Lögner

Så genomskinliga att barnen garvar åt dem, men lyder dem.

Har förklarat för våra stora att vår gamla TV kommer explodera om "Let´s dance" visas. Så nu tog de med chipsen och drickan till sina rum.

Jag gillar inte Idol, Let´s dance, Stjärnor på is mfl skitprogram som ständigt visas på tv´n. Barnen vill gärna se dem. Det är då det är bra att de har varsin tv - med dyrt betalda tvillingkort till boxern - så de kan se någon annanstans.

Jag hoppas på en bra film nu snart, bara sagan för den Lilla Hoppan är läst.

Kommentarer
Postat av: K

Ha ha, jag kollar heller ALDRIG på sådant...som alla andra gör. :) Har inte sett ETT avsnitt av let's dance, kollar aldrig på Idol eller annan skit. Hähäh. Fast i gengäld ser jag väl en massa annan crap...hohum.

2010-01-16 @ 19:25:08
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0