Säkring

Hjälp!

Kom just på att bror med liten brorson i följe kommer om en timme!

Jag är klädd i morgonrock och myser med kaffekoppen. Måste nog ta itu med barnsäkring av bostad typ omgående.
Otroligt vad fort man planerar om hemmet, Lovis är bara fyra men jag har allt där jag vill redan.

Nu är det dags att flytta alla vassa saker. Lovis har redan hittat en liten nagelsax i tv-rummet, på golvet. Kan sätta en spänn på att Mio hade hittat den efter fem minuter, för så är dom.

Å andra sidan har jag ingen trappgrind längre så det är väl i trappan vi kommer få sitta och fika. För trappor är roliga grejer när man är dryga året och klättring är det roligaste som finns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla rätt vill jag påstå, även om inte allt åker rätt ner i mun numera, men å andra sidan så e inte hans föräldrar så djävla petiga heller, han kom å gick med en förskärarae häromdagen...

2010-01-29 @ 08:21:40
Postat av: Madelene

Själv håller jag på å valpsäkrar hemmet...misstänker att Milton 8 veckor tycker trappan är intressant! Inköp av trappgrind och kompostgaller står på agendan under helgen! =)

2010-01-29 @ 10:20:30
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0