Två saker....

1, Jag har räknat fel, vi ska på semester om tre veckor inte två. Så fel det blir när man börjar längta bort.... Men den som längtar efter något gott.....

2, Läste min privata mail på jobbet. Min hotmail har varit mer än galen ett tag men nu stod det "Ditt automatiska semestersvar är fortfarande aktivt. För att ändra...bla bla"
Hähähä! Jag har aldrig varit så teknisk att jag lagt in något autosvar. Och vet ni vad? Jag hittade inte något ställe där man kunde ta bort det heller! Så nu vet ni om ni mailar mig - jag är på låååång semester - troligen för alltid.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Leta upp boken "Kära syster" av Tawni O´Dell och ta med den på flyget.... Riktigt speciell!

2010-01-20 @ 21:39:51
URL: http://underbarafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0