Göra stan

Är så där kul ihop med Lovis.

Efter att ha rantat runt i tusen affärer för att hitta en skarf till mig och slips till Martin kom turen till Lovis. Hon ville ha linnen.

Hon misskötte sig så katastofalt att jag mer eller mindre släpade ut henne ur affären till slut. Väl ute storgrät barnet för att hon inte fick den där paljettbeströdda väskan. Eh? Var väl linnen hon pratat om i flera dagar, eller????? De struntade hon blankt i tydligen (för de fick hon inte heller, linnen alltså).

Sen, när de sårade hulkningarna upphört bad hon om en glass. NEJ!

Ibland är det så jobbigt att vara mamma. (Säkert svårt att vara barn oxå men jag relaterar lättast till mig själv). Just nu bråkar vi om hur man äter en smörgås. Jag anser att man sitter upp, använder händerna och i viss mån låter maten tysta munnen.
Lovis tycker i princip tvärs emot alla de ovanstående punkterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0