Gräsänka

Martin har dragit till hamnen. Kvällsmacka. Av olika skäl kör han ikväll, hahaha! Stackarn är inte helt i form än efter svensexan, sånt är kul (skadeglad fru har han, jajjamensan).

Här har jag huset fullt av tjejer, unga sådana. Kan säga att fnitternivån vid maten var såpass hög att de stundtals lämnade bordet för att spotta maten över räcket då det inte gick att skratta/fnisa så mycket med mat/dricka i munnen. Jag säger då det....
Men det är ju bra att de har trevligt!

Snart ska de dra till skogs med tält och hela kittet. Då ska Lovis i säng och jag ska i ensamt majestät basa i soffan över fjärrkontrollens alla funktioner (jag kan kanalbyte och volym, men jag är nöjd med det).

Det är nu, eller sen då, vid tv´n, det är svårt, så svårt, att leva ett liv utan godis.....



Nappen där, sån där syrlig, är en favorit. Och hallonbåten. Jag tror minsann det ligger en Ferrari-bil där under också...
Jag börjar bli sjuk nu så jag slår igen bloggen för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0