Idag!

Åh, ljuvliga solsken!

Idag ska det packas, handlas (ICA och systembolag), paniktvätt pågår, det ska röjas här hemma och sen ska det bära iväg. Till västkusten, äntligen!

Om några timmar går Martin på semester och vi ska inte spilla en minut till här hemma.

Eftersom många tycker att jag ska strunta i att skriva när jag lämnar hemmet pga inbrotts-risk kan jag meddela att två bostadslösa svärföräldrar kommer bo här, och om någon undrar något mer kan jag säga:

- Ja, svärfar har rätt att skjuta med vapen!

Dax att sluta hänga vid datorn således. Har lite att göra - lindrigt uttryckt.

Ps.
Idag kommer Linn hem, hon har varit borta sedan i måndags och jag saknar henne!

Kommentarer
Postat av: Kerstin

NJUT!

2010-07-16 @ 20:19:27
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Kerstin

He he. Lilla listiga du. :)

2010-07-18 @ 09:36:01
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0