Passiv fylla?

Jag vet inte hur det gått till men jag känner mig nästan bakfull.

Var och hämtade en stycke överförfiskad äkta hälft inatt, inte särskilt sent (men borde ha hämtat honom tidigare ändå tror jag, hahaha).

Känner mig trött och har en lätt huvudvärk. Mosig. Börjar tro att ångorna i sovrummet berusat även mig. (För jodå, såpass i ordning var han att han fick sova där).

Nåja, det rätar nog ut sig efter några muggar kaffe, lite kalasfix och Land och rike runt-leken för att samla ihop alla barn som har en förmåga att sprida ut sig i obygden.

(Skrevs i morse, sändes aldrig, vad är det för fel på blogg.se nu???)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Samma här...hela dagen har gått som i ett töcken. :-o

2010-07-25 @ 17:46:23
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0