Perfekt!

I morse ville inte Lovis med mig till samhället för att handla. Hon stannade hemma hos sina systrar.

Det öppnade sig ett ypperligt tillfälle för mycket nödvändig shopping. Det vankas bröllop och eftersom jag är kvinna hade jag ingenting att sätta på mig.

Läste ni? Hade! Jag hittade en klänning! Nu har jag en.

I första affären jag klev in i visade expediten en klänning som inte alls är jag. Så jag provade den och den var gjord till mig!
En perfekt bröllopsfests klänning hänger nu i min garderob och jag är hyfsat lättad över det. Och det mest fantastiska var ändå att den var på REA, så jag tog med en klänning till, en vanlig sola, mysa, bara vara klänning.

Vi kommer bli ett stiligt par, Martin och jag, på bröllopet. Vi kommer ingalunda konkurera med brudparet men jag tror att vi kommer spana på varandra under festen och vara lyckliga över att få gå hem tillsammans.
(Jag blir löjligt svag i knäna när Martin har kostym och slips =))

Kommentarer
Postat av: Nitsrek

<3

2010-07-08 @ 19:39:25
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0