Hå och hej vad det går

Varit så duktig - varit och fikat utan att bryta ihop och ta med kanelbullar. Smakade inte ett endaste pommes frites heller!

Sen hem och muta två stora flickor (eller rättare - betala två flickor) att vara barnvakt i en timme. Så nu har jag raskt promenerat 5 km. Tror det är åska i luften för det rann av hela mig och så svett brukar jag vanligtvis inte bli.

Nu blir det dusch, fest-piff och sommarkalas med jobbet. Tyvärr ska jag upp och jobba imorgon så jag fick avböja Martins vänliga erbjudande att köra mig, så inget vin till mig ikväll.
Jag orkar inte jobba bakis nu för tiden, en ren omöjlighet. Det största ålderstecken jag märkt av, (förutom att kråksparkarna i ögonvrån är framme även om jag inte skrattar).

Dags att sätta lite fart!

Kommentarer
Postat av: K

Hoppas ni får kul...sorg :-o Kräm från Huset i Hynboholm

2010-06-09 @ 19:21:33
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Madelene

Herregud vad du är gammal som inte orkar jobba bakis....det syndromet har jag redan och jag är ju iaf nästa 10 år yngre! (inte riktigt, ok då!)

2010-06-10 @ 22:57:07
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0