Nya vanor

Handlade lite på vägen hem. Jag har lagt om kosten en del (eller ganska mycket) och det tog sin tid.

Varenda innehållsförteckning behöver plötsligt läsas noga. Allt som inte har rätt siffror får vackert stå kvar på hyllan till någon annan, icke LCHF ätande person.

Har pumpat en medarbetare under helgen på information om denna njut-diet. Har fått massor av tips och massa mer mat att välja på. Trevligt. Som det känns nu kommer jag hålla på med det här i evighet.

Jag får dricka lite vin, dricka sprit om den blandas med light-produkt och jag får äta hur mycket kladdiga röror och grillade biffar jag orkar få i mig.

Det är bara smågodiset som på allvar fattas mig, i övrigt är jag bara mätt och nöjd! (Och ett kilo lättare än för en vecka sen!!!!!)

Kommentarer
Postat av: jessica

Mina jobbarkompisar kör detta!!! De har massor av recept bl.a baconinlindad halluomiost som du grillar. Jättegott!! För övrigt äter de mest ägg tycker jag det verkar. Lycka till

2010-06-13 @ 21:48:12
Postat av: K

En medarbete = Susanne? Hihi. LCHF verkar rätt gott faktiskt..me like ägg.

2010-06-13 @ 22:10:59
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0