Wii hihihi oh, ajajaj...!

I affären idag tyckte jag att det vore en bra idé att prova på det där med att vaxa benen. Det har jag aldrig gjort och det borde man kanske ha testat?

Ibland undrar jag var mina tankar kommer ifrån.

Tja, har ännu en erfarenhet jag kunnat leva utan, kan jag väl summera det hela. Den enda som tyckte det var riktigt roligt var Lovis, som efter att mitt vrål efter första remsan klingat ut över nejden fnittrade:

- Dra, mamma, dra!, med en uppmuntrade min och med skadeglädjen lysande ur ögonen.

(Självklart satte jag på fyra remsor på en gång...)

För att vara första gången blev resultatet ändå hyfsat hårfritt men epilatorn är minst lika bra, och faktiskt inte alls så smärtsam. Men just nu ser mina ben ut som om de vore stungna av rödmyror, all over.... Jättesexigt!

Nu har jag några remsor över och de ska jag ha till att hota Martin med.


Smärta i papp-ask.


Kommentarer
Postat av: K

Har aldrig gjort och kommer aldrig göra. :) Har vi soctantsmöte imorgon??? Vid 14:15 va? Ses vi då???

2010-06-01 @ 17:37:01
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Marina

....jag hade verkligen tankar på att göra mitt första möte med såna där....men jag blev, i underkant, lite osäker nu faktiskt;)

2010-06-01 @ 22:44:19
Postat av: Madelene

Jag brukar köra med såna där...

Brukar faktiskt ta M till hjälp, han tycker att det är lite roligt att plåga sin sambo av nån anledning! =)

Men en sak som är bra att tänka på för att det inte ska göra så ont är att hålla emot så inte huden följer med och då är det bra om man har en assistent! Fast visst gör det helvetiskt ont ändå men det blir snyggt sen! =D

2010-06-02 @ 12:01:12
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0