Hoppsan!

- Mamma, jag tror jag spyr lite! Lovisen kom springande från Tv-rummet ut till köket.

- Jaha du, det är nog bara en sur uppstötning, men gå in i badrummet om du tror att du behöver kräkas, säger jag lite lugnt.

Den där "sura uppstötningen" räckte till att täcka hela toastolen, halva golvet och nästan hela Lovis.....

Nu är det bäddat på golvet, mattor är borttagna och hinken framställd. Vet inte om jag vill gå och lägga mig alls faktiskt... Men nu är ju Martin hemma så nu är det väl hans tur att ta barnen?

Magsjuka. Vilket läskigt ord.

Men badrummet luktar badhus. När jag sa till Martin att jag älskar den lukten sa han att jag och klorin lever i symbios.

Undrar vad han menade med det?

Kommentarer
Postat av: Anna

Intoxgen?

2010-03-12 @ 08:58:19
URL: http://busymum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0