Nu

Nu har jag varvat ur. Helt och hållet. Sov hur länge som helst i morse och hittade vännen i köket, påklädd och frukosten framdukad.
Hon hade varit vaken mycket länge.... Tur att hon känner sig som hemma för jag var en urusel värdinna imorse, hahaha!

Idag har jag inte gjort "något nyttigt" alls, bara de få sysslor jag måste göra, (typ stallet och pann-tändning). Sov till och med middag!

Ändå kippar nu ögonlocken och jag ska faktiskt gå och lägga mig. Nu vet jag att jag är utvilad, det är bara då jag verkligen kan sova.

Ju mer uppe i varv jag är - ju mindre sover jag tills jag går som någon speedad zombie, fast med omeprazol i magen.

Äh, skiter i vidare analyser, godnatt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0