Över

Jaaa.... Då var lovet snart slut då.

Dagis-schema är skrivet och ligger i hallen. Säkert ligger det kvar där efter att jag lämnat lillsnurran på dagis imorgon bitti. Har sååå svårt att få in de där jäkla schemana till dagis!

Vad enkelt det vore om man alltid jobbade 8-5.

Sammanfattningsvis har det varit ett helt okey lov. Kallt om nätterna men dagarna har varit soliga och fina. Ungarna är nöjda med all slalomåkning, bowling-svängen, födelsedag, filmkväll och kompis översovningar. Vi har visst hunnit en del...!
(Inte konstigt att mor i huset är lite sliten, hehe, kan kanske bero på min egen lilla kväll igår.)

Nu blir det några veckors hårt arbete igen till nästa lov, påsken. Är faktiskt ledig hela påsk i år. Brukar jobba då, fina pengar på en oviktig helg på något sätt, men i år är jag då ledig. Ska nog slå på¨stort och ha både ris med fjädrar och godisägg.

Godisägg i alla fall. Dödsviktigt. På påsk kan man inte äta godis direkt ur påsen.

Ojojoj, vad jag seglade iväg. Kan bero på all mat jag knösat ner i magen hos svärmor. Jag äter så jag nästan förlorar medvetandet. Gott var det, idag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0