Pust...

Hemma en sväng. Två hyggligt intensiva arbetspass. Trots en mycket orolig kväll igår (då ett barn oroade mest av olika skäl, inte mitt eget men man kan beröras ändå), sov jag som en stock. Ovanligt, har det varit myket på jobbet på kvällen brukar jag inte kunna sova alls.
Det var tur för idag gick dagen i rasande tempo, sen hem, hämta Julia och in och hjälpa till att iordningställa lite inför Barnmässan. (Ni som har smått, vill ha smått eller väntar smått - stick dit under helgen - det blir grejt i år!)

Väl hemma rådde febril aktivitet inför övriga familjens fjällsemester. Bil packades, paniktvätt utfördes och alla sprang runt överallt.

Jag var glad att Lovis fortfarande var uppe, kändes grymt när jag lämnade henne på dagis igår och tro att vi inte skulle ses förrän på söndag! Kvällen pussar och kramar och nattsaga klarar jag mig på säkert fram till lördag i alla fall..

Nu - dusch, tv och sen sova. Imorgon tror jag att det blir lika intensivt på jobbet igen. Men kvällen..... Den blir bara min!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0