Veckoslutet hos oss.

Ska sammanfatta eländet kanske.

Onsdag - hemringd från dagis, Lovis feber.

Torsdag - ingen feber men riktigt hostigt barn. På kvällen kom en kräkning från Lovis....

Fredag - en lugn och tråkig dag i karantän. På natten fick jag magsjuka.

Lördag - en dag i sängen för mig. Började piggna till framåt kvällen men somnade gott i sängen innan melodifestivalen var slut, jag var helt färdig. Då insjuknade Martin.

Söndag - tidig söndag började en stor att kräkas, med besked. Några timmar senare välter ännu en stor ur sängen och slängde sig över toastolen. Således blev det en komplett omgång.

Då det blir ännu en dag i karantän imorgon är jag glad att vi bor som vi gör. Vi kan iaf gå ut! Väggarna sluter sig runt mig och jag längtar ut/bort!!

Vad har ni gjort under helgen? Jag är inte bitter! Hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0