Måndag

Tidig arbets-morgon. Kan vara en mardröm efter ledig helg men trots fem ut och två in gick det hela som en dans. Och dagen gick vansinnigt fort.

Då har veckan som jag sett fram emot med skräckblandad förtjusning börjat. Tre tidiga arbetspass. Sen. På torsdag bär det iväg.

Till Göteborg med 21 st uppladdade och taggade tonåringar. Hohoho. Vi är tack och lov fem vuxna med på resan, tyvärr är inte socialt umgänge förenligt med en av dom men det får lösa sig på något sätt. Tyvärr går det inte att gömma sig bakom någon liten nubbe heller så utan det blir till att nyktert ta varje konflikt. Som på jobbet.

Men det ska bli roligt att få åka massa karuseller med massor av barn! Åh vad jag ska åka! För nu finns ingen liten Lovis och försummad väninna där nedanför vrålåken, Det är bar å åk!

Kommentarer
Postat av: K

Du kan även passa på att flasha brösten i FlumeRiden...det gjorde alltid alla fjortisar (jag jobbade vid fotostationen, så jag såg massor med tuttar en hel sommar). :D Liseberg är kul!! Med lr utan bröst. <3 Kram, förresten - vad RAR du är som har PLANTOR åt mina pojkar. rörd <3 <3 <3 Massor av hjärtan till dig. Ses vi på onsdag? (möte)

2010-05-24 @ 17:53:46
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0