Brutalt

Grym morgon.

Brutalt kallt, -8 grader när jag traskade ut till hästarna.

Var lite go tyckte jag själv och tände pannan innan jag kröp ner i sängen igen. Halvtimmen senare steg Martin upp med alla barnen.


Vaknade sedan av ett väsen utan dess like i denna arla morgontimme:
Tre barn som kör rally med div olika bilar på hallen med tillhörande racerljud ur de små munnarna.

Hyfsat brutalt för mina öron.

Gluttade ut genom sovrumsdörren och frågade om de inte hade någon film som behövde ses.

Icke, de var klara med det. Tysta pärlplattor lockade inte heller.

Har nu hällt i mig massor av kaffe och har piggnat till såpass att jag ska ta mig ut för mockning mm innan det är dags för arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0