Döds-stöt?

Inför stundande Nergrisnings-projekt plockar jag bort mattor. Vill lägga på dem nytvättade och fina när det här är över.

Har precis med en stor portion våld tryckt in köksmattan i tvättmaskinen. Behövde använda en fot för att få in den.
Vår tvättmaskin klarar 6 kilo. Om det är torr eller blöt tvätt vet jag ärligt inte säkert, men jag tror de menar blöt.

Vad kommer en trasmatta 150 x 230 cm väga blöt tror ni? Lite mer gissar jag.

Ska därför genast bege mig till arbetet så jag slipper få muttrar och skruvar i huvudet när maskinen spottar ut mattan.

Och be en bön i bilen för jag vill egentligen inte köpa en ny tvättmaskin så här precis före julklappsinköpen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0