Flickor kan!

Jag och Lovis gör stordåd idag.

Först tog vi en tur till Edsvalla. Nya Goretex kängor till Liten, nya finskor till mamman samt diverse rengöringsmedel inhandlades, snabbt, effektivt och inte minst - billigt!

Väl hemma en liten lunch och nu sitter jag och väntar på att golvpolish´en ska torka.

Jag är fast i vardagsrummet, Lovis kan inte lämna soffan vid tvn och Linn och kompisen E är strandsatta i köket. Men det är bara en kvart kvar nu så kan vi börja röra oss igen.

Det blänker så fint, så fint och luktar så gott, så gott!


Kommentarer
Postat av: Therese

ÖoB? Kletar man bara in sin parkett med det då? Fast jag måste väl flytta runt varenda möbel gissar jag...

2010-12-01 @ 15:23:54
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0