Förbannade årstid

Jag fryser. Sitter i soffan med två filtar, mina söta blåa sockar från Budapest samt pyjamas.

Och fryser.

Känner mig inte det minsta sjuk, så feberfrossa är det inte tal om. Men jag har varit ute länge två dagar i rad och jag tror min benmärg frusit. Helt seriöst.

Min friska, spänstiga benmärg har blivit slush. Kommer bergis inte tina upp förrän i Maj eller nåt.

Burrrrrrrr......


Ska fråga en hematolog vid tillfälle om detta är en dokumenterad diagnos sedan tidigare.
Annars vill jag att det ska heta Marias syndrom. Andra symtom är nederbördskräck samt snöskottningsfobi.


Kommentarer
Postat av: K

Glöm inte vindruteskrapningsrädsla.

2010-11-17 @ 08:13:06
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej!

Köpte en sån där "el-filt" från OBH Nordica till min frusna mor förra året, den är suuuuperskön! (Hon använder den flitigt trots att de bor i en 25-gradig liten lägenhet). Kanske nåt för tomten att släppa av hos dig!

Allt bra annars, förutom frossa och fobier?

Kram

2010-11-17 @ 09:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0