Ingen skonas

Nu får ni inte bli rädda men min kollega har precis fått hit Tomten. Han blev lite yr och behöver övervaka sitt hjärta.
Han har jobbat hårt hela dagen och hann verkligen inte byta om, så han går runt här som en glad färgklick i sin fina röda dräkt och näbbstövlar. Och han har riktigt, vitt skägg. Jag blir glad varje gång jag möter honom i korridoren.

Han verkar må bra, så han är säkert tillbaka i sin verkstad redan imorgon för att göra leksaker till barnen (och diamantörhängen till mig kanske?). Tomten kan ju inte vara sjukskriven i dessa tider!
(Vill även tillägga att detta inte är någon känd Tomte, han har inte varit med i tidningen eller så, det är ingen ni känner till).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0