Lite sorgligt..

Mitt i förtjusningen. Vi kommer gå ur "TjockTV-klubben" inom kort. Jo, det är sant, till min och barnens stora förtjusning.

Vi väntar på den älskade skatteåterbäringen och har nu, precis som staten vill, spenderat hela på konsumtion. Jag har fått min önskan om en vit, platt, tv uppfylld.

Finns inga som har funderat så på att byta tv som vi. Plasma eller LCD var det först. Sen vänta in HD. Sen var fullHD på väg. Så kom LED. Och mera/flera hertz. Bara vänta på bättre pris hela tiden.

Vi har nu insett att köpa tv är en lika dålig affär som att köpa bil, eller PC. Det kommer något bättre hela tiden och värdminskningen är vidrig.


Nu blir det LED och fullHD iaf. Och en vit pjäs. Minus för "fotstativet, har sett finare vita men då är tv:n liten. Går inte att få allt!
Så jag sitter nöjd ändå.


Finare utan pippi. Vi har beställt på nätet men jag har sett tv;n på riktigt flera gånger och den är så fin!


Kommentarer
Postat av: K

Congrats! Nice med ny TV...wiiii!!!

2010-11-24 @ 08:05:20
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0