Premiär-kväll!

Jag måste skryta lite, vår nya tv är på plats. Stor, platt och vit! Lite Äntligen! känsla. I två år har jag önskat mig den här. En lång tid om ni frågar mig.
Men vi vill handla kontant och då tar det tid att få ihop en större slant, särskilt här då vi drabbas av oförutsedda utgifter med ojämna mellanrum.

Men ikväll står den äntligen här hos oss. Och vi är hemma allihop och ska avnjuta Robinson som en hög i soffan.

Som bonus har Martin och jag nu den gamla tjocka tv´n i vårt sovrum, med fungerande box. Vi har fått skutta ur sängen sista året för att byta kanal och eftersom vi börjar bli gamla har 20" varit lite marigt att se....
Ljudet har vi bara kunnat ha i ett läge, dessvärre för lågt, vilket fungerat om det varit textat men en svensk film har varit omöjlig att begripa. I-lands problem, visst, men ändå.


Glad är jag. Inte ens tanken på jobbhelg får mig på dåligt humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0