Så äntligen!

Nu har jag börjat. Samla mer onödiga prylar som jag inte behöver. Linn delar dock min kärlek, så fort hon tittade i asken pep hon högt av förtjusning.

Har länge älskat Georg Jensens produkter på avstånd. I smyg, lite hemligt har hjärtat klappat lite hårdare när jag är i närheten något som bär stämpeln.

Idag såg jag något som kan fungera för mig och min plånbok. Julprydnader, små, små, små. Söta som socker och bara helt oemotståndliga. Köpte båda som släppts i år, suckade över det stora hjärtat lite men är ändå så lycklig för mina två första, äkta Georg Jensen!! Fast de är så små.

Nu ska det samlas!

 

Älskar dom redan! Säkert sanslös tantvarning på det här men det ger jag fullständigt *** i!


Kommentarer
Postat av: K

Jättefina!! Åh! Inte alls tantvarning! :)

2010-11-12 @ 01:36:22
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0