Barnlogik

Vi har en "soffliggare" här hemma inatt. Farmor ska komma upp och sova så hon finns på plats imorgon, vi åker fruktansvärt tidigt (4.20 hemifrån).

Gav Lovis lite förhållningsorder;
- Nu leker du inte med täcket och kuddarna jag har lagt här åt farmor!, förmanade jag strängt.

- Men mamma, hon ska ligga i eran säng!

- Jo, resten av veckan ligger hon där men inatt ska hon sova här, vi kan inte väcka henne mitt i natten för att byta säng, det försår du väl?, förklarade jag.

- Hon kan ligga mellan dig och pappa, som jag gör, då behöver hon inte flytta inatt!!

Får väl erbjuda svärmor detta arrangemang, så får vi se om hon nappar....

Kommentarer
Postat av: K

Hehe. Barn är roliga. :):) :) Arvid ville åka till er idag igen... ;) Stackarn. Han har inget kul hemma, fast antar att det är nyttigt för ungar att ha lite tråkigt ibland. Have a wonderful trip, btw!!!!!!!!!!!! Kram!!! Sov till elva, ät hotellfrukost och besök Budapest-Spa! :)

2010-10-19 @ 19:54:10
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hehehehehehehehe!

2010-10-20 @ 17:36:15
URL: http://maddy81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0