Hundar och ungar...

Men inget hembryggt vin. Inte ens system-vin.

Illa.

Men jag har haft en hektisk vecka, intensiv men väldigt rolig eftermiddag och kväll, så jag somnar nog gott ändå. Haft lite goa vänner på besök, den ene med två goa pigga grabbar, den andre med två hundar varav den ena var pigg när hon kom, men ytterst trött när hon for hem.

Inte lätt att vara valp med alla intryck som samtliga barn hjälpte till att få fram!!

Tacka alla som gratulerat mig på olika sätt, jag uppskattar det verkligen! Det här med att fylla år är inte riktigt min grej så jag lämnar ämnet. (Har absolut ingen åldersnoja, har svårt med uppmärksamheten mest).

Nu är Martin uppe och lägger Lovis (äntligen!) och jag ska somna i ett soffhörn någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0