I frihet!

Yes, jag klarade mig!

Lovis sken som solen när vi susade iväg på hjulingen. Beundrade utsikten över fryken och njöt av vinden när vi susade fram i 35 km/timmen.
Själv höll jag krampaktigt i styret och svalde hårt, helt övertygad om att polisen skulle stå bakom nästa sväng och ge mig en fet böteslapp, alt låsa in mig på anstalt.
(Vilket kanske vore rätt skönt!? Är det någon som vet om man måste ta semester om man sitter på kåken? Eller är man tjänstledig utan lön?)

Fast jag skulle säkert få fotboja som straff, skulle inte kunna tänka mig något värre, inlåst här hemma i flera månader! Bara tvätta och skura dagarna i ända, *ryser*.

Så nu mår vi så bra allihop. Väntar på två familjemedlemmar till, sen blir det fredagsmys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0