Kul för mig...

Men kanske inte för er, att se på andras semesterbilder är något av det tråkigaste jag vet men varsågoda!!



Ett fat med mat... Damen till höger i bild är galet rolig. Älskar henne en smula faktiskt. Tänk att hon alltid har med termos med varmt vatten, whiskey, kaffepulver, vispgrädde på flaska samt O´boy pulver i liten ströare. Detta för att kunna servera oss alla en Irish Coffee så fort vi önskar!



Cykeltur på Margareta-ön. Lite "Familjen Flinta" känsla på färdmedlet!



Hotellobbyn på New York cafe, där Martin fick lite James Bond känsla...




Matsalen. Magisk. För några timmar var vi kung och drottning.
(Bilderna är upp googlade, strängt förbjudet att ta kort där inne, troligtvis för att inte störa.)



Damen med termosarna hade blandat drink som går i ton med min scarf. Jag sa ju att hon är bra!!



Enda kravet för att få jobb som sommelier i den här vinkällaren = var extremt kortväxt. Den sommelieren vi hade beklagade djupt att de inte tänkte på männen från norr på 1500-talet när källaren gjordes. Ni vet ju hur lång Martin är - vi hade vikingar med också - de hade ont i både hårbotten och nacke efter en timme här nere!



Väntar på att få gå ombord på båten som skulle ta oss nedför Donau till hotellet efter vinprovningen i en riktigt gammal by.

Ni ser på oss att det inte var helt varmt, men oj vad roligt vi har haft!

Ikväll blir det tidig läggning för imorgon är det vardag och verklighet igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0