Livad stämning

Har en ledig dag.

För att förhindra tjat från Liten bokade vi in en kompis redan igår. Nu är hon här sedan en timme och det är vilda lekar på schemat idag:

Hoppa bock över varandra

Leka hund

Dockvagns-rally

Regnet står som spö i backen men det spelar nog ingen roll, jag får nog lov att kasta ut dom ändå! Det finns inga dåliga väder har jag hört så om de går ut täckta i galon ska det väl fungera.

Så jag får spackla tak i lugn och ro.

Tänkte mig spackla två gånger innan jag drar igång och slipar. När jag ska ta itu med det extremt tråkiga sliparbetet vet jag inte, tror jag skjuter fram det på obestämd tid.
Ser inte fram emot att ha slipdamm i köksskåp, lådor, hela vardagsrummet. Kanske (troligen) ända upp i sovrummen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0