Omladdning

Hemma så där "In between".

Laddar om för logkalas. Martin springer runt och letar efter långkalsongerna. Själv tänker jag fylla systemet med vätska som inte fryser, roligare än långkalsonger tycker jag!

Kan väldigt mycket mer om cellulosa nu än imorse, om jag har användning för kunskapen någon gång vete fåglarna men man vet aldrig vad det dyker upp för tipspromenader i framtiden...

Lunchen på Artist var som vanligt värt varenda öre (Martins ören iofs men det spelar mindre roll i ett äktenskap), frossade i massa små skålar med mumsigt innehåll, allt från parmaskinka till räkröror, grillspett och filé. Slank även ner en liten efterrätt.

Har ni lust att spendera 170 pix/st för en lunch och vill ha lite mysigt rekomenderar jag det varmt. Vi går dit ofta, i varje fall en gång om året. Sist var i maj 09....


BTW - grannen är godkänd så nu - kalas!

Ja det här inlägget blev rörigt och inte alls i någon ordning men ni fattar, jag mår bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0