Vilken härlig dag!

Ja, jag vet det redan nu, denna fredagen blir perfekt!

Mysmorgon med Liten.

Utbjuden på lunch av äkta mannen.

Lyssna till grannens framläggning av licentiatuppsats uppe på universitetet:

"Extended mercerization prior to carboxymethyl cellulose preparation"

Undrar om hon förlåter mig för att jag inte ens begriper titeln på arbetet? Hade som målsättning att iaf ögna igenom hennes slutsats men gav upp ganska omgående...

Ikväll ska vi fira av grannen under mindre formella former, vilket jag ser fram emot. Bjudna på mat och logdans.

Japp, denna dagen blir riktigt, riktigt bra.

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Låter som en helkul dag!! Hälsa familjen, kanske ses i Nilsby på söndag;) Hugo har innebandy till fyra så vi kommer direkt efter det. Kram

2010-10-01 @ 09:11:31
Postat av: K

Have fun my dear - du förtjänar det. <3

2010-10-01 @ 09:55:27
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0