Vilodag

Tja, söndagar är inte vilodagar i vårt hem. Snarare "Alla måsten som måste göras innan nästa arbetsvecka påbörjas ska vi göra idag" - dag.

Idag blir det ved som ska in i förrådet. På veckodagarna hinner vi inte ett piss efter jobbet och middagen.

Nästa helg blir det dop nere i Fotskäl, då ska det mysas med bebis en hel helg (tycker jag om! Jag har oxå hittat doppresent, inte exakt det jag tänkte mig men jag är nöjd).

Sen kommer älgjakt och arbetshelg för mig och sen..... Ja, då blir det en resa till Budapest!

Så, ska vi ha in någon ved får det bli idag.

Vila gärna ni andra där ute. Missunnar jag er inte. Jag ska stå och fantisera om badhusen i Budapest medan jag staplar ved.



Dejes badhus känns en smula spartanskt inrett vid en jämförelse.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0