"Burrr...."

Åhnej, nu börjar jag frysa! Fast jag har nyss svalt en Ipren mot huvudvärken så det slutar nog snart. Ska genast lägga mig under filten.

I mitt nästa liv, när jag ska vara stenrik, kommer jag ha en äkta yllefilt, designad och inte någon urtvättad flecce från IKEA.....

Just nu är min plånbok alldeles för tunn för en sån investering (eller, den är rätt tjock, har väldigt mycket mynt nu av okänd anledning)



Den ska vara jättestor, så man kan ligga två under. Ska man önska ska det önskas ordentligt!

Kommentarer
Postat av: K

Ja!!! Jag åker med! en åh, fick plötsligt något alldeles superkul att se fram emot. :) :) :) <3 Wiii! Första advent it is...

2010-09-15 @ 19:02:36
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Torkelkaia

What an awesome site.There certainly has been a lot of work gone into this.Congratulations for a job well done

2011-10-24 @ 11:53:48
URL: http://torkelkaia.unitblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0