Det lönar sig att klaga...

Jag till Martin igår kväll:

- Jag hade tänkt köpa nya skor till festen på lördag under dagen idag. Efter ett samtal till telefonbanken tyckte jag det var bäst att stanna hemma och roa mig med städning. Det kostar ju inget.

Någon timme senare säger Martin:

- Om du behöver nya skor så kan du ju köpa med mitt kort om du vill...

Len i rösten som jag kan bli ibland svarade jag:

- Egentligen behöver jag ju inte nya skor, det hade mest varit kul....

- Nog så viktigt, svarar min man. Använd mitt kort imorgon efter jobbet och köp dig nya skor!

Jag har sagt det förr och säger det igen - jag älskar min man ♥


"Behöver" en grå sko med täckt tå. Strumpsäsongen är här för att stanna.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men om ni är gifta så är allt hans ditt redan! Så nästa gång är det bara att plocka upp hans kort ;-)

2010-09-11 @ 18:12:26
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0