Förtroende uppdrag

Jag och Martin har blivit tillfrågade att bli faddrar/gudföräldrar till lilla Ylva. En stor ära som fick mig i tårar på ett ögonblick.

Med stor glädje tackade vi förstås ja till detta. Nu vill jag genast ner och snosa lite på henne, hon blev lite mer min nu känns det som....



Här allldeles ny men jag har inga nyare kort! Som gudmor krävs det skärpning, det känner jag!
(Ylva kommer hamna under kategori Barnen, nu N och M, är hon faktisk med i min barnaskara, och hon kan ju inte, ve och fasa, hamna i kategorin Allmänt!)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh vad fin hon är! :) Och du...godissuget går aldrig över. Moa haa. Hoppas ni får en braig kväll på Mava! <3

2010-09-05 @ 17:23:31
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/
Postat av: Magnus

Det är en ära att ni vill ställa upp! Och så får du byta namn på bloggen; vad sägs om "Fem tjejer nästan i familjen"?

2010-09-05 @ 20:01:20
Postat av: Madelene

Åh vad kul! Det är något jag aldrig kommer bli iaf, har inga tillräckligt nära vänner för att bli tillfrågad om nått sånt! Ska bli roligt att få se henne framöver...lr kanske nästa sommar! ;)



Ang utställningen så är han ju inte nån utställningsras och domarn dömer ju som han vill! Men säkert ligger det en del i det här med rätt vecka osv. Lite trist dock att hans syskon som var med fick rosetter... =( Men jag tycker Milton är finast ändå såklart, rosett lr inte! =D

2010-09-06 @ 12:27:16
URL: http://maddy81.blogg.se/
Postat av: Maria

K: Ja visst är hon så söt att man lätt kan tro att hon är min?!

M: Tja.. Eller fyra små och en väldigt mycket större?

Madde: Vänner kommer och går, aldrig vet man när en ny som blir riktigt nära dyker upp!

Och jag håller med Milton är supersöt!

2010-09-06 @ 17:34:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0