Fredag

Varit en tråkig dag. Inga kompisa för Liten (eller mig heller för den delen), vilket har gjort att hon fullständigt tölat hål i huvudet på mig.
Till saken hör att jag inte är helt piggelin heller, förkylningen verkar ha ett järngrepp i min kropp.

Tog ett glas vin till maten. Ska absolut inte ta mer för det gick rakt ut i huvudet och tar jag ett till är jag säkert alkoholtoxikerad. Ännu ett tecken på att kroppen är i olag.

Men soffan ska snart uppsökas med lite fredagsmys. Chips ska det bli! Jo, det är sant. Med dipp. Mmmm.

Om någon undrar vad det blivit av LCHF kan jag säga att det fungerar så bra att jag måste börja äta kolhydrater igen lite då och då om inte min överkropp ska kunna användas som xylofon.

Ha en bra fredag med tillhörande helg. Själv jobbar jag lördag och söndag - men jag är inte bitter!!

           

Chips med dipp                                                  Xylofon (viss likhet med utstickande revben = inte snyggt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0