Inflyttad

Nya kylen på plats. Känns enormt lyxigt, vi har handtag!

Det vita LED-ljuset inuti känns även det lite extra tjusigt, och fast det har gått för fullt hela eftermiddagen hörs det knappt (själva kylen menar jag då, lampor brukar ju inte låta). A+ i decibel var ett utsökt val av mig, som inte fattar mycket vad gäller elektronik. Jag tittade mer på hur hyllorna såg ut, och handtaget då som vi saknat så länge!

Likt ett barn stod jag förtjust och tryckte på knappar och grejer förrut och Martin suckade lite.

- Husmorslyx eller?, undrade han med ett litet leende.

- Ummm.... mumlade jag. Mycket nöjd med mitt första inköp vad gäller vitvara.  Fast det går inte att programera det att handla själv. Lusläste bruksanvisningen och när jag hittade Shoppingfunktionen tändes ett stort hopp i hjärtat. Men det var inte så, bara att jag snabbare kunde kyla mina korvar och mjölklitrar. Kan inte få allt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0