Känslostorm

Igår kväll räddades Maja i den berömda "elfte timmen".

- Ta det lite lugnt, det byggs ut i ett stall åt henne, hon kan snart få flytta. Jag har väntat på att du skulle ringa mig så jag kunde berätta det för dig, sa hennes förre ägare till mig igår när jag i förtvivlan ringde.

Den man som köpte hennes föl vill avla mer på Maja. Hon ska bli avelssto. Vi grät, jag och Julia, igår av en lättnad så stor att universum verkade litet.

Hon behöver inte åka till himlen.


Julia och Maja pussas...♥


Kommentarer
Postat av: K

Åh vad skönt! Heja Maja!! :) Förlååååt att jag inte ringde igår, var död ionombords och såg ditt sms först sent. Vill gärna boka!!! Kanske kan höras ikväll om du får det lugnt på Mava? KLEM.

2010-09-25 @ 10:49:06
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0