Onsdag

Mitt i veckan. Halva arbetsveckan gjord, har helgen kvar. Idag var jobbet rena gökboet. Kände lättnad att få gå hem men ett visst dåligt samvete till kollegan som tog över. Sådana dagar finns också.

Här hemma har inget nytt gått sönder. Hästarna hade visserligen gjort ett hål i staketet men inte rymt vilket jag tar som ett gott tecken - oturen är på väg att ge med sig.

Fick även tag på ett nytt glas till min Presso - det sista i butiken, ha.

Nu får det bli lite nervarvning och sen ska jag och Lovisen avnjuta en ledig dag imorgon. Hoppas på att det kan rädda flickebarnet från den förkylning som håller på att segla upp på henne, Julia har varit hemma idag.

Nu börjar snart VAB-träsket. *Ryser*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0