Ovan

Har väldigt tråkigt. Om jag läser svider ögonen. Om jag blundar för att sova rinner näsan över eller så blir andningsvägarna helt täta.

Plockar jag småprylar blir jag genomsvettig. Städa är inte ens att tänka på (fast gudarna vet att det behövs!), och så fort jag stoppar ut huvudet så fryser jag. Känns överambitiöst att plocka fram skoteroverall för att kunna vistas utomhus en stund, även om jag inget ska göra. Tänkte bara sitta. Men det är kallt som sagt.

Ovan vid tristess. Timmarna är många och långa när jag saknar sällskap och inte kan göra ett förbaskat dugg.


Kommentarer
Postat av: K

Krya på dig!! <3 Man kanske skall välja en torsdag...??? Jag har i skrivande stund inte en blek om var och hur Benny kommer jobba, men det löser väl sig. :) :) :)

2010-09-17 @ 14:27:38
URL: http://skorpsmulorochsandaletter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0